Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji i zwrotów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod adresem email: shop@babelekk.pl

 

Postępowanie w przypadku reklamacji towaru:

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji. Wyślij formularz e-mailem a następnie oryginał dołącz do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko kupującego
  • adres e-mail
  • adres do korespondencji
  • nr telefonu
  • wskazanie numeru produktu
  • przyczyna reklamacji
  • data zakupu
  • data wystąpienia wady.

 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu pod wskazany adres w punkcie 3.

Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Nie odbieramy wysyłek za pobraniem.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Babelek
babelekk1@tlen.pl

44-273 Rybnik

4. Dodatkowe informacje:

  • Produkty sprzedawane w sklepie są fabrycznie nowe.
  • Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji za wady fizyczne, jeżeli nie zawiadomi Babelek o wadzie bezzwłocznie, nie później niż w terminie do 7 dni.
  • Reklamowany towar należy zwrócić niezwłocznie na wskazany adres w punkcie 3, jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia, w którym odstąpił wada została zauważona.
  • Koszt wysyłki ponosi kupujący. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania towaru pod wskazany adres.
  • W przypadku nieuwzględnienia reszczeń reklamacyjny towar zostaje odesłany Klientowi na jego koszt wraz z opinią co do niezgodności reklamacji.
  • Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku uszkodzeń związanych z niewłaściwym użytkowaniem.

 

Postępowanie w przypadku zwrot towaru:
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (przykład do pobrania na naszej stronie, patrz na dole strony) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Babelek
babelekk1@tlen.pl

44-273 Rybnik

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu.

Dodatkowe informacje:

  1. Koszt transportu towaru zwracanego lub wymienianego ponosi kupujący.
  2. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
  3. Zwrot i wymiana jest możliwa pod warunkiem że towar jest wstanie nowości i nadaje się do powtórnej sprzedaży
  4. Stan nowości - nieużywany, z metkami, czysty, nie pognieciony, wolny od zapachów i antyperspirantów
  5. W przypadku wymiany wpłacić koszt ponownej wysyłki natomiast w przypadku zwrotu należy podać imię, nazwisko i numer konta bankowego.
  6. W przypadku zwrotu towaru pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 8 dni roboczych po otrzymaniu przesyłki.
  7. Ubrania używane lub zniszczone nie podlega wymianie i zwrotowi.
  8. Towar zakupiony na firmę można wymienić, jednak nie podlega zwrotowi.

 

 

Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl